طلبه شهید حسین رستمیان

اینجا یادگاه شهید رستمیان است جایی برای گفتن از ایثار و شهادت به توصیه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای
شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴ ب.ظ

وصیت نامه طلبه شهید حسین رستمیان

بسم الله الرحمن الرحیم «طلبة شهید: حسین رستمیان» «ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باَنّ لهم الجنّه یقاتلون فی سبیل‌الله فیقتلون و یقتلون…» (توبه / 11) بدرستیکه خداوند متعال می‌خرد از مردم و معامله می‌کند با مردم با نفسهایشان و اموالشان و در ازای آن خداوند به آنها بهشت عطا می‌کند پس کشته می‌شوند و می‌کشند... با درود و سلام به امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و شهدای صدر اسلام تاکنون و اما امیدوارم که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی کشانده شود و عمر امام عزیزمان به درازای آفتاب کشانده شود تا اینکه بعضی از کوردلانی که بعد از شش یا هفت سال جنگ هنوز هم کورند و نمی‌‌بینند که این انقلاب پیروز شده و به پیروزی نهائی دارد می‌رسد و آنقدر خداوند آنها را کور کرده که امیدواریم با کوردلی و کفر از این دنیا بروند و اینجانب از خداوند متعال می‌خواهم که بصیرت کامل و روشنایی در قلب را به من بده و من را در آن دنیا در کنار ائمه و معصومین قرار دهد. و اما پدرم! من ازشما خیلی‌خیلی عذر می‌خواهم که بر خلاف میل شما من بجبهه آمدم و انشاءالله را می‌بخشید و من را حلالم کنید. و مادرم! تو که رضایت به جبهه آمدن من را دادی، امیدوارم که اگر خداوند متعال شهادت حقیقی را نصیب من کند خداوند یک صبر عظیم عنایت بفرماید و شما را در بهشت در کنار فاطمه زهراء و امثالش قرار دهد . مادرم! من خواهشی که از شما دارم اینست که در شهادت من گریه نکنید و حتماً حتماً در عزایم شیرینی پخش کنید و از تمام دوستانم و همدهاتیها طلب مغفرت می‌جویم و من را حلالم کنند و اما برادرانم انشاءالله بعد از شهادت من جبهه‌ها را خالی نگذارید و امام امت و امت امام را یاری کنید. اگر شما آنها را یاری کنید، خداوند شما را یاری می‌کند و وصیتی دارم به خواهرم، خواهرم! من از تو می‌خواهم که زینب‌گونه و فاطمه‌گونه حجابت را رعایت کنی همینطور که در همه نامه‌هایم می‌نوشتم حجاب زنها آنقدر آتش مهم‌تری است بر روی دشمن که نمی‌شود با مقابله رزمندگان کنارهم گذاشت و بقول و گفته امام، عزت و شرف هر زنی به حجاب و عفت اوست و اما خواستم بگویم پدر مهربانم! برای من یکسال روزه و چهار ماه نماز بخوانید و کتابهایم را بین رفقایم تقسیم کنید و پولهای دست برادرم اصغر را هم خرج عزایم کنید و در عزایم شیرینی پخش کنید و همچنین مقداری که در دست شما دارم و برای شب اول قبر 20 عدد نماز وحشت بخوانید و هشت روز روزه قضا ‌دارم که نگرفته‌ام و من از شما می‌خواهم که امام عزیزمان را دعا کنید و طلب پیروزی رزمندگان از خداوند یادتان نرود. از همه قومان و خویشان و رفقا مغفرت می‌جویم و می‌خواهم من را حلال بکنند. شب یکشنبه 23/9/1365 در ساعت 5/6 الی 5/7 کثیر المعاصی حسین رستمیان



نوشته شده توسط جواد رستمی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

طلبه شهید حسین رستمیان

اینجا یادگاه شهید رستمیان است جایی برای گفتن از ایثار و شهادت به توصیه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای

وصیت نامه طلبه شهید حسین رستمیان

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم «طلبة شهید: حسین رستمیان» «ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باَنّ لهم الجنّه یقاتلون فی سبیل‌الله فیقتلون و یقتلون…» (توبه / 11) بدرستیکه خداوند متعال می‌خرد از مردم و معامله می‌کند با مردم با نفسهایشان و اموالشان و در ازای آن خداوند به آنها بهشت عطا می‌کند پس کشته می‌شوند و می‌کشند... با درود و سلام به امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و شهدای صدر اسلام تاکنون و اما امیدوارم که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی کشانده شود و عمر امام عزیزمان به درازای آفتاب کشانده شود تا اینکه بعضی از کوردلانی که بعد از شش یا هفت سال جنگ هنوز هم کورند و نمی‌‌بینند که این انقلاب پیروز شده و به پیروزی نهائی دارد می‌رسد و آنقدر خداوند آنها را کور کرده که امیدواریم با کوردلی و کفر از این دنیا بروند و اینجانب از خداوند متعال می‌خواهم که بصیرت کامل و روشنایی در قلب را به من بده و من را در آن دنیا در کنار ائمه و معصومین قرار دهد. و اما پدرم! من ازشما خیلی‌خیلی عذر می‌خواهم که بر خلاف میل شما من بجبهه آمدم و انشاءالله را می‌بخشید و من را حلالم کنید. و مادرم! تو که رضایت به جبهه آمدن من را دادی، امیدوارم که اگر خداوند متعال شهادت حقیقی را نصیب من کند خداوند یک صبر عظیم عنایت بفرماید و شما را در بهشت در کنار فاطمه زهراء و امثالش قرار دهد . مادرم! من خواهشی که از شما دارم اینست که در شهادت من گریه نکنید و حتماً حتماً در عزایم شیرینی پخش کنید و از تمام دوستانم و همدهاتیها طلب مغفرت می‌جویم و من را حلالم کنند و اما برادرانم انشاءالله بعد از شهادت من جبهه‌ها را خالی نگذارید و امام امت و امت امام را یاری کنید. اگر شما آنها را یاری کنید، خداوند شما را یاری می‌کند و وصیتی دارم به خواهرم، خواهرم! من از تو می‌خواهم که زینب‌گونه و فاطمه‌گونه حجابت را رعایت کنی همینطور که در همه نامه‌هایم می‌نوشتم حجاب زنها آنقدر آتش مهم‌تری است بر روی دشمن که نمی‌شود با مقابله رزمندگان کنارهم گذاشت و بقول و گفته امام، عزت و شرف هر زنی به حجاب و عفت اوست و اما خواستم بگویم پدر مهربانم! برای من یکسال روزه و چهار ماه نماز بخوانید و کتابهایم را بین رفقایم تقسیم کنید و پولهای دست برادرم اصغر را هم خرج عزایم کنید و در عزایم شیرینی پخش کنید و همچنین مقداری که در دست شما دارم و برای شب اول قبر 20 عدد نماز وحشت بخوانید و هشت روز روزه قضا ‌دارم که نگرفته‌ام و من از شما می‌خواهم که امام عزیزمان را دعا کنید و طلب پیروزی رزمندگان از خداوند یادتان نرود. از همه قومان و خویشان و رفقا مغفرت می‌جویم و می‌خواهم من را حلال بکنند. شب یکشنبه 23/9/1365 در ساعت 5/6 الی 5/7 کثیر المعاصی حسین رستمیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۱
جواد رستمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی